A designmarket.hu a weboldal kellemesebb felhasználása érdekében cookie-kat használ, amikor megnyitod az oldalt az "OK" gombra kattintva hozzájárulsz, hogy elfogadod használatukat. A cookie-król az adatvédelmi szabályzatunk ad részletesebb tájékoztatást. OK
Termékek Menü
0
   
Ön itt jár: > >

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen ÁSZF tartalmazza a Designmarket használatának feltételeit az alábbiak szerint:

SZOLGÁLTATÓ

            Cégnév: Designworks Kft.

Székhely: 1112 Budapest, Kánai út 3/a.

Számlázási cím: 1038 Budapest, Határ út 51-52.

Székhely telefonszáma: +36 70 369 2033

Székhely e-mailcíme: hello@designmarket.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-889350

Adószám: 14110236-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-107627/2016.

 

Bankszámlaszáma: 10300002-10376644-49020019

MKB BANK ZRT (1051 BUDAPEST, VÁCI utca 38)
 

webáruház:   www.designmarket.hu

e-mail:   hello@designmarket.hu

telefon:   +36 70 369 2033 (H-P, 9:00-17:00)

cím:   1112 Budapest, Kánai út 3/a (H-P, 9:00-17:00)

 

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

 

VÁSÁRLÓ

A Vásárló, aki a Designworks Kft. által működtetett designmarket weboldalon, interneten keresztül megrendeli a kiválasztott termékeket és megvásárolja azokat. A vásárló, a vásárlási folyamatot csak regisztrációt követően, a desigmarket webshopban a megjelölt módon és feltételekkel tudja véghezvinni. A Vásárló a designmarket webáruházon keresztül regisztrálja magát és az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

 

információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy az Designworks Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.designmarket.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.

 

SZERZŐDÉS

A weboldalon feltüntetett termékek, azok árai és lényeges jellemzői tájékoztatásnak minősülnek, a megrendelési folyamat elindításával, az ajánlat elfogadásra kerül.

A VÁSÁRLÓ és SZOLGÁLTATÓ között a megrendelési folyamat során, a Szolgáltató által megküldött rendelés visszaigazolásával jön létre a szerződés. A szerződés nyelve magyar, a vásárlási feltételek elfogadásával írásban megkötöttnek minősül. A szerződések nem kerülnek iktatásra ezáltal nem visszakereshetőek, a szerződés végeredményeként létrejött megrendelések adatai rögzítésre kerülnek, ezáltal visszakereshetőek.

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF feltételek mindenkori módosítására, annak megváltoztatására. A szerződések megkötésekor a szerződéskötés pillanatában hatályos ÁSZF kerül alkalmazásra.

Kiemelt partnerek, lakberendezők, belsőépítészek, viszonteladók esetében egyedi megállapodás létrejötte is lehetséges az ÁSZF feltételeinek kiegészítésével, változtatásával. Az egyedi szerződések esetén az egyedi megállapodásban rögzítettek az irányadóak.

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a Vásárló fogyasztónak minősül, ha a terméket a szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vásárolja meg. A gazdálkodó szervezetek és egyéni vállalkozók, a törvényi szabályozás értelmében nem minősülnek fogyasztónak, ezért a fogyasztókat megillető speciális jogosultságok nem illetik meg őket, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződéshez kapcsolódó speciális rendelkezések (pl. a 10. § szerinti elállási jog és a fogyasztókra vonatkozó kedvezőbb jótállási és szavatossági feltételek) a gazdálkodó szervezetekre nem vonatkoznak. Esetükben az általános szabályok irányadók.

Az ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.

 

MEGRENDELÉS MENETE

1.regisztráció

A Szolgáltató weboldalán történő regisztráció a felső menüsorban a “regisztráció” menüpontban érhető el, a regisztráció a mezők kitöltésével és rögzítésével történik. A vásárlás feltétele, hogy a Vásárló előzetesen regisztrálja magát. A pontos kitöltés segít, hogy a vásárlási folyamat zökkenőmentesen történjen, a nem valós vagy értelmezhetetlen adatokkal történő megrenelést a Szolgáltató érvénytelennek minősítheti.

A megrendelő saját adatait a belépést követően modosíthatja, szerkesztheti, a regisztráció során elvétett adatok ezáltal módosíthatóak.

2.árak

A webáruházon keresztül türténő rendelés esetén, a rendelés időpontjában feltüntetett termékek aktuális árai érvényesek. A webáruházban feltüntetett árak, nettó egységárak, amelyek az ÁFÁ-t és a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költség a rendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kiszámításra, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálhatóak.  A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak módosítására. Amennyiben a webáruházban technikai hiba, elírás vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A hibás áron történt megrendelést ebben az esetben a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, így a szerződés sem jön létre a Vásárló és Szolgáltató között, még akkor sem, ha a Szolgáltató az érvénytelen megrendelésről, a rendszer által generált automatikus visszaigazolása megérkezett a Vásárlóhoz. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót, az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A weboldalon feltüntetett adatokat, információkat és árakat a legjobb tudásunk szerint folyamatosan frissítjük, bővítjük, az esetlegesen felmerülő feltöltési és technikai és elírási hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.

Fényforrások esetében a weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák azok hulladékkezelési díját.

3.termékkiválasztás, kosárfunkció

A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A “Kosár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Az adatbeviteli hibák javítására, a kiválasztásra került tételeket darabszámának módosítására, véglegesítésére, törlésére, a megrendelés elindítását megelőzően van lehetőség.

4.megrendelés

A termékek véglegesítésekor, amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Fizetés" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni. Amennyiben már  korábban vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát, ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási, valamint fizetési módot.

4.1.szállítás

A megrendelt áru kiszállítása a Szolgáltató által megbízott futárszolgálaton keresztül történik, előzetesen rögzített árak mellett, a Vásárló által rögzített szállítási címre. A szállítási költségek külön a Vásárlási feltételek között is megtalálhatóak. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi, belföldön.

Szállítási költségeket a vásárolt érték és a termékek összsúlya határozza meg, a vásárlási értéksávok nem tartalmazzák az Áfát, nettó értendőek, sávos lebontásban a költségek a következők:

nettó rendelési összegek

(HUF + Áfa) között

súlyértékek között

szállítási költség

30 001,- felett       díjmentes
1,- forinttól 30 000,-ig  18 kg-tól 36 kg-ig 3 570, Ft + Áfa
1,- forinttól 30 000,-ig  6 kg-tól 18 kg-ig 2 540, Ft + Áfa
1,- forinttól 30 000,-ig  3 kg-tól 6 kg-ig 2 080, Ft + Áfa
1,- forinttól 30 000,-ig  0.001 kg-tól 3 kg-ig 1 710, Ft + Áfa

Sikertelen kiszállítás, amennyiben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból nem valósult meg, úgy a termékek teljes vételárának és a másodszori kiszállítási díjának előzetes kifizetésével történhet. Amennyiben a Vásárló nem kívánja ennek feltételeit teljesíteni, úgy a Szolgáltató a rendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli. A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. Amennyiben a szállítás során a csomag megsérült, reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, amennyiben a küldeményt a Vásárló nem vette át, illetve arról a kézbesítésért felelős személy jegyzőkönyvet készített és ezt mindkét fél aláírta.A weboldalon jelzett szállítási határidő, minden esetben tájékoztató jellegű várható szállítási határidőt jelent. A termékek pontos szállítási határidejét, csak az e-mailben megerősített határidő szerint tudjuk teljesíteni. A szállítás állapotát a https://gls-group.eu/HU/hu/home oldalon a Track & Trace menüpont alatt a csomagszám megadásával nyomon követhetjük.

4.2.fizetés

Webáruházunkban lehetőség van a megrendelt termékek ellenértékét előrefizetéssel, banki átutalással vagy simple alkalmazással, bankkártyás fizetésen keresztül kiegyenlíteni, illetve személyesen, készpénzben utánvéttel teljesíteni. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a futárszolgálat által szállított küldemény kézbesítőjének. Az utánvéttel történő kifizetést, csak abban az esetben válassza a Vásárló, amennyiben a teljes összeget a helyszínen átvételkor ki tudja fizetni, ellenkező esetben a kiszállítás sikertelennek minősül, az áru átvételére nincs lehetőség (ebben az esetben az ÁSZF 4.1 sikertelen kiszállítás, másodszori kiszállítás feltételei érvényesek). 

Bankártyás fizetés (OTP online kártyaelfogadás)

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.  Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs  birtokában, abba betekintést nem nyerhet. (Ügyfélszolgálat:  • www.otpbank.hu   • 06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666)

SimplePay

A Simple alkalmazás, gyors és biztonságos bankártyán keresztül történő fizetést tesz elérhetővé. Egyszerűbb és élményszerű vele a vásárlás. Letöltése ingyenes, szinte minden okostelefonra telepíthető, és szolgáltatásait bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyával használhatod.

A fizetés feldolgozását a SimplePay végzi. SimplePay online fizetési rendszer fejlesztője és üzemeltetője az OTP Mobil Kft. Ügyfélszolgálat: (Telefon +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-611Email ugyfelszolgalat@simple.hu)

A Vásárló bármely fizetési módot választhatja, ezért külön költség nem terheli.

4.3.számlázás

A számla, a teljesítést követően kerül kiállításra elektronikus (e-számla) formájában, a számlát a számlázz.hu partnerünk közvetítésével online, elektronikus úton juttatjuk el a Vásárlóhoz a regisztációban rögzített e-mailcímre (a számla, designmarket@szamlazz.hu email címről fogj érkezni).

Elektronikus számla - számlázz.hu

Az e-számla (elektronikus számla) és számlafizetési szolgáltatás, online biztosítja közhiteles elektronikus számla kibocsátását biztonságos körülmények között. A papíralapú bizonylatokat teljes egészében nélkülöző szolgáltatás megfelel az elektronikus számla jogszabályban (Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény) előírt követelményeinek illetve az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal 2009 10. 26., az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezéséről kiadott közleményében foglalt ajánlásainak.

A hiteles elektronikus számla a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel és elektronikus aláírással van ellátva.

A Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató a számláját elektronikus úton is kibocsáthassa és továbbíthassa a Vásárló részére az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (“ÁFA törvény”) 259. § 5. pontjában, illetve 175. § (2) bekezdés a) pontjában meghatározottak szerint. A szolgáltató az elektronikus számla és az abban foglalt adattartalom sértetlenségéről és eredetisége hitelességének biztosításáról az ÁFA törvény 175. §-ában előírtak szerint gondoskodik. Amennyiben a Vásárló a Szolgáltatóval előzetesen írásban adatcsere rendszer (EDI) alkalmazásáról és használatáról állapodik meg, az elektronikus számla kiállítása és továbbítása az ÁFA törvény 175. § (2) bekezdés b) pontja szerinti adatcsere rendszerben (EDI) is történhet.

4.4.tulajdonjogi kikötés

A megrendelt és leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. A Vásárló a tulajdonjogot nem adhatja tovább vagy bérbe a vételár teljes kifizetéséig.

5.rendelések feldolgozása és visszaigazolása

A megrendelések feldolgozása 48 órán belül történik.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően a Vásárló egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, amelyet a webáruház szoftvere azonnal, értesítés formájában küld ki a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek!

A Szolgáltató a beérkezett megrendelést, haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolja, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-maillel történik, amely a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg. A Szolgáltató a beérkezett megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A Vásárlót várható szállítási határidőről, elektronikus úton tájékoztatjuk.

A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (order@designmarket.hu, telefon: +36 70 369 2033).

 

6.elállás

A fogyasztó (vásárló) és a vállalkozás (szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog ( atermék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg internetes vásárlás esetén. Az elállás részletes lépéseiről, az információk között az ELÁLLÁS menüpont alatt tájékozódhat.

7.vitás kérdések

A Szolgáltató és a Vásárló vállalja, hogy a jelen szerződés alapján köztük vitássá váló kérdéseket elsősorban békés módon, egymás között, írásban (emailben), valamint ha szükséges szóbeli egyeztetés és tárgyalás útján igyekeznek elrendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu