Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelveink értelmében.

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Designmarket Kft. (továbbiakban Szolgáltató) és a Szolgáltató működtette www.designmarket.hu webshopon keresztül történő online kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Vásárló) jogai és kötelezettségei alábbiak szerint történik. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.designmarket.hu webshopon keresztül történik:

SZOLGÁLTATÓ 

Cégnév: 

Designmarket Kft.

Székhely / levelezési cím: 

1112 Budapest, Kánai út 3/a.

Telefonszáma: 

+36 70 369 2033

E-mail címe: 

hello@designmarket.hu,ugyfelszolgalat@designmarket.hu

Cégjegyzékszám: 

01-09-275705

Adószám: 

25447118-2-43

Nyilvántartásban bejegyző hatóság: 

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszáma: 

10401938-50526955-57671010

Bank neve:

K&H Bank Zrt. (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.)

Webáruház: 

www.designmarket.hu

E-mail:

hello@designmarket.hu

Telefon:

+36 70 369 2033

Cím:

1112 Budapest, Kánai út 3/a KÜ.22

A tárhely-szolgáltató neve:

ShopRenter.hu Kft.

A tárhely-szolgáltató címe:

4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.

A tárhely-szolgáltató e-mail címe: 

info@shoprenter.hu

A tárhely-szolgáltató weboldala: 

www.shoprenter.hu


VÁSÁRLÓ

A Vásárló, aki a Designmarket Kft. által működtetett designmarket weboldalon, interneten keresztül megrendeli a kiválasztott termékeket és megvásárolja azokat. A vásárló a weboldalon megjelölt módon és feltételekkel tud vásárolni a desigmarketen. A Vásárló a designmarket webáruházon keresztül regisztrálhatja magát vagy regisztráció nélkül vásárolhat. Regisztrációkor illetve rendeléskor az adott adatkezelésnek megfelelő adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy az Designmarket Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. 

A www.designmarket.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. 

szerzői jog 

A designmarket webáruház honlapjának teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldalon megjelenő cikkek, hírek és egyéb publikált anyagok, minden esetben a Designmarket Kft. tulajdonát képezik. A weboldal szerkesztőségének tulajdonát képező anyagok, cikkek, dokumentumok illetve ezek másolata a szerzői, védjegy és egyéb szellemi tulajdonhoz kapcsolódó jogok védelme alatt állnak: ezen anyagok nem engedélyezett felhasználása, szerzői, védjegy, adatvédelmi jogok megsértése, és egyéb jogellenes cselekmények alapján kártérítést vonhat maga után.

A weboldalon szereplő információk (így a portál megjelenése, felhasznált grafikák, használt adatbázisok stb.) a Designmarket Kft. tulajdonában vannak és az 1999. évi LXXVI. szerzői jogról szóló törvény oltalma alatt állnak, a felhasználó nem jogosult nyilvánosan közzétenni, újra előállítani, számítógépén tárolni, illetve kereskedelmi céllal felhasználni ezen adatokat.

A designmarket webáruház minden esetben betartja a szerzői jogokhoz kötődő jogszabályokat, más forrásból átvett információ közlése esetén annak forrását megjelöli, nem szöveges tartalmakat (képek, ábrák stb.) csak engedéllyel tesz közzé. Amennyiben más médium jelenteti meg a weboldalról átvett információt, a szerkesztőség fenntartja a jogot a szerzői jogokra.

Természetesen semmi kifogásunk az ellen, hogy hivatkozz vagy idézz az oldalunkról, csupán arra kérünk, amennyiben szeretnéd felhasználni valamelyik cikkünket, egyeztess velünk hello@designmarket.hu e-mail címen. A publikáció előtt szeretnénk megnézni a rólunk szóló anyagot (szükség esetén korrekciót kérünk) és mindenképpen kérünk, hogy jelöld meg a forrást: www.designmarket.hu. Az engedélyezéshez mindenképpen hozzájárulásunk szükséges és fenntartjuk az engedély megvonásához való jogot publikáció előtt, közben és után.

SZERZŐDÉS 

A weboldalon feltüntetett termékek, azok árai és lényeges jellemzői tájékoztatásnak minősülnek, a megrendelési folyamat elindításával, az ajánlat elfogadásra kerül. 

A VÁSÁRLÓ és SZOLGÁLTATÓ között a megrendelési folyamat során, a Szolgáltató által megküldött rendelés visszaigazolásával jön létre a szerződés. A szerződés nyelve magyar, a vásárlási feltételek elfogadásával írásban megkötöttnek minősül. A szerződések nem kerülnek iktatásra ezáltal nem visszakereshetőek, a szerződés végeredményeként létrejött megrendelések adatai rögzítésre kerülnek, ezáltal visszakereshetőek. 

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF feltételek mindenkori módosítására, annak megváltoztatására. A szerződések megkötésekor a szerződéskötés pillanatában hatályos ÁSZF kerül alkalmazásra.

Kiemelt partnerek, lakberendezők, belsőépítészek, viszonteladók esetében egyedi megállapodás létrejötte is lehetséges az ÁSZF feltételeinek kiegészítésével, változtatásával. Az egyedi szerződések esetén az egyedi megállapodásban rögzítettek az irányadóak. 

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a Vásárló fogyasztónak minősül, ha a terméket a szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vásárolja meg. A gazdálkodó szervezetek és egyéni vállalkozók, a törvényi szabályozás értelmében nem minősülnek fogyasztónak, ezért a fogyasztókat megillető speciális jogosultságok nem illetik meg őket, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződéshez kapcsolódó speciális rendelkezések (pl. a 10. § szerinti elállási jog és a fogyasztókra vonatkozó kedvezőbb jótállási és szavatossági feltételek) a gazdálkodó szervezetekre nem vonatkoznak. Esetükben az általános szabályok irányadók.

Az ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.

 

MEGRENDELÉS MENETE

 

  1. regisztráció – (lehetséges de nem szükséges feltétele a vásárlásnak)

A Szolgáltató weboldalán történő regisztráció a felső menüsorban a “regisztráció” menüpontban érhető el, a regisztráció a mezők kitöltésével és rögzítésével történik. Megkönnyíti a vásárlás menetét és követését, azonban nem feltétele a vásárlásnak. Amennyiben a Vásárló előzetesen regisztrálja magát, rendeléséről, annak állapotáról, korábbi vásárlásairól, rögzített számlázási és szállítási címeivel könnyedén tudja rendeléseit kezelni átlátni.

A pontos kitöltés segít, hogy a vásárlási folyamat zökkenőmentesen történjen, a nem valós vagy értelmezhetetlen adatokkal történő megrenelést a Szolgáltató érvénytelennek minősítheti. A regisztrációt egy automatikus válasz üzenet erősíti meg („Regisztrálva” státusz).

  1. árak

A webáruházon keresztül történő rendelés esetén, a rendelés időpontjában feltüntetett termékek aktuális árai érvényesek. A webáruházban feltüntetett árak, bruttó egységárak, amelyek az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A fogyasztói ár mellett a nettó ár + Áfa érték is szerepeltetve van. A szállítási költség a rendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kiszámításra, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálhatóak. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak módosítására. Amennyiben a webáruházban technikai hiba, elírás vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A hibás áron történt megrendelés, csak abban az esetben érvényes, ha a rendelés a Vásárlónál a „Feldolgozás alatt” státuszra vált (webshop kezelő visszaigazolta) a rendelést várható szállítási határidővel. A szerződés akkor sem jön létre a Vásárló és Szolgáltató között, ha a Szolgáltató az érvénytelen megrendelésről, a rendszer által generált automatikus visszaigazolása („Elküldve” státusz) megérkezett a Vásárlóhoz. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót, az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A weboldalon feltüntetett adatokat, információkat és árakat, a legjobb tudásunk szerint folyamatosan frissítjük, bővítjük, az esetlegesen felmerülő feltöltési és technikai és elírási hibákért nem tudunk felelősséget vállalni, ugyanakkor célunk, hogy a tartalmak és adatok hibátlanul kerüljenek feltöltésére.

Fényforrások esetében a weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák azok hulladékkezelési díját, külön kezelési díj nem kerül felszámolásra.

  1. termékkiválasztás, kosárfunkció

A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A minden oldalon megtalálható “Kosár” ikonra kattintva, a Vásárló megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint a kosárban még módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Az rendeléshez szükséges adatbeviteli hibák javítására, a kiválasztásra került tételeket darabszámának módosítására, azok véglegesítésére, törlésére, a megrendelés elindítását megelőzően van lehetőség.

  1. megrendelés

A termékek véglegesítésekor, amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Fizetés" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként szeretne regisztrálni. Amennyiben már korábban vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát, ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási, valamint fizetési módot.

  • szállítás

A megrendelt áru kiszállítása a Szolgáltató által megbízott futárszolgálaton keresztül történik, előzetesen rögzített árak mellett, a Vásárló által rögzített szállítási címre. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi, belföldön. 
Szállítási költségek és a vásárlási értéksávok bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t:

  

bruttó rendelési összegek  között

szállítási költség

30.001,- Ft felett

 

díjmentes*

1.- Ft felett 30.000,- Ft alatt 1.990,- Ft

*(csomag 3m-es

körméret felett)

megrendelés

értékétől függetlenül

                  2.990,- Ft

 

A csomag körmérete a GLS futárszolgálat által megjelölt méretkorláthoz igazodik: Körméret = 2x magasság(max.60cm) + 2x szélsség (max.80cm) + 1x hosszúság (max.200cm). A Körméret feletti csomagokat egyedi, szervezett szállítással tudjuk teljesíteni.

A weboldalon jelzett szállítási határidő, minden esetben tájékoztató szállítási határidőt jelent. A termékek pontos szállítási határidejét, csak az e-mailben megerősített határidő szerint tudjuk teljesíteni.

Házhoz szállításkor utánvétes fizetés esetén, egy 550 Ft-os kezelési költséget számolunk fel, amely a szállítmányozó cég pénzkezelési díját fedezi.

GLS csomagpontok - FONTOS TUDNIVALÓK

A megrendelést a megjelölt GLS csomagponton lehet majd átvenni a választott csomagpont nyitvatartási idején belül.

  • Amennyiben a megrendelt összes termék raktáron van, a délelőtt 12:00-ig leadott megrendelésed másnap, a 12:00 után leadott megrendelésed 2 nap múlva kerül kiszállításra
  • GLS Automatába történő kézbesítést, csak a kisebb méretű csomagok esetén tudunk biztosítani. Maximális méret: 39 x 51 / 42cm (szélesség x hossz / magasság)
  • GLS Automatába történő szállítást abban az esetben tudunk biztosítani, ha a feladás pillanatában az automata rendelkezik szabad kapacitással
  • 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Ezután automatikusan visszaszállítják a küldeményt a feladónak. Ez a megrendeléstől való elállásnak minősül, megrendelést töröljük.
  • Utánvétes fizetéskor a fizetési módot (kártya vagy készpénz) a kiválasztott csomagpont által elfogadott fizetési módon lehet csak teljesíteni

A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. Amennyiben a szállítás során a csomag megsérült, reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, amennyiben a küldeményt a Vásárló nem vette át, illetve arról a kézbesítésért felelős személy jegyzőkönyvet készített és ezt mindkét fél aláírta.

A szállítás feladásnál a rendelésnél státuszváltás történik („Szállítás alatt”), amikor is külön e-mailben értesítjük ügyfeleinket a szállítmány fuvarlevélszámáról és fuvarkövető linkjéről. „Sikertelen kézbesítés” történik, amennyiben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból nem valósult meg, úgy a termékek teljes vételárának és a másodszori kiszállítási díjának előzetes kifizetésével történhet. Amennyiben a Vásárló nem kívánja ennek feltételeit teljesíteni, úgy a Szolgáltató a rendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.

  • fizetés

Webáruházunkban lehetőség van a megrendelt termékek ellenértékét előre fizetésnél, banki átutalással vagy bankkártyával kiegyenlíteni. Készpénzes fizetés esetén házhozszállításkor utánvéttel vagy irodai átvételkor személyesen és bankkártyával lehet kifizetni a rendelés összegét.

Házhoz történő szállításnál a rendelés összegét a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a futárszolgálat kézbesítőjének. Utánvét esetén a rendelési értéken felül egy kosárértékhez igazodó szállítási költség kerül felszámolásra. Utánvétes fizetés esetén, egy 550 Ft-os kezelési költséget számolunk fel, amely a szállítmányozó cég pénzkezelési díját fedezi.

A készpénzes vagy utánvéttel történő kifizetést, csak abban az esetben válassza a Vásárló, amennyiben a pontos összeget a helyszínen átvételkor ki tudja fizetni,ellenkező esetben a kiszállítás sikertelennek minősül, az áru átvételére nincs lehetőség (ebben az esetben az ÁSZF 4.1 sikertelen kiszállítás, másodszori kiszállítás feltételei érvényesek). A Vásárló bármely fizetési módot választhatja, ezért külön költség nem terheli.

Nagyobb értékű termék megrendelésnél vagy 150.000,- Ft feletti kosártartalom esetén csak előreutalásos vagy bankkártyás fizetési módot tudunk elfogadni. 

  • számlázás

Irodánkban történő személyes átvételnél is elektronikus (e-számla) kerül kiállításra és elküldésre (a teljesítés napja: személyes átvétel napja), külön kérés esetén papír-alapú számlát állítunk ki.

Kiszállítás esetén, minden esetben (utánvét, bankkártyás fizetés, OTP Simple bankkártyás fizetés, banki utalás/előre utalás) a számla, a csomag futárszolgálatnak történő átadásának napján kerül kiállításra elektronikus (e-számla) formájában (a teljesítés napja: futárszolgálat csomagfelvételének napja). A számlát a számlázz.hu partnerünk közvetítésével online, elektronikus úton juttatjuk el a Vásárlóhoz a rendeléskor vagy a regisztrációkor megadott e-mail címre (a számla, designmarket@szamlazz.hu e-mail címről fog érkezni). 

Az e-számla (elektronikus számla) és számlafizetési szolgáltatás, online biztosítja közhiteles elektronikus számla kibocsátását biztonságos körülmények között. A papíralapú bizonylatokat teljes egészében nélkülöző szolgáltatás megfelel az elektronikus számla jogszabályban (Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény) előírt követelményeinek illetve az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal 2009 10. 26., az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezéséről kiadott közleményében foglalt ajánlásainak. A hiteles elektronikus számla a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel és elektronikus aláírással van ellátva. A Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató a számláját elektronikus úton is kibocsáthassa és továbbíthassa a Vásárló részére az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (“ÁFA törvény”) 259. § 5. pontjában, illetve 175. § (2) bekezdés a) pontjában meghatározottak szerint. A szolgáltató az elektronikus számla és az abban foglalt adattartalom sértetlenségéről és eredetisége hitelességének biztosításáról az ÁFA törvény 175. §-ában előírtak szerint gondoskodik. Amennyiben a Vásárló a Szolgáltatóval előzetesen írásban adatcsere rendszer (EDI) alkalmazásáról és használatáról állapodik meg, az elektronikus számla kiállítása és továbbítása az ÁFA törvény 175. § (2) bekezdés b) pontja szerinti adatcsere rendszerben (EDI) is történhet.

  • tulajdonjogi kikötés

A megrendelt és leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. A Vásárló a tulajdonjogot nem adhatja tovább vagy bérbe a vételár teljes kifizetéséig.

A megrendelt termékeket, azok készletre történő beérkezését követően két hétig tároljuk a megrendelő felé. A "Rendelésed átvehető" visszaigazolást követően a megrendelést 14 naptári napig tudjuk félretenni számodra, ezt követően a készletet felszabadítjuk vásárlóink részére.

  • KUPON

A designmarket által kiállított promóciós kuponokat a Vásárló a pénztárban vásárláskor tudja felhasználni. A pénztárban a rendelés összesítő alatt megjelenő „Kupon megadása” ablakba kell beírni a kuponkódot, amely a promócióra vonatkozó kedvezményeket azonosítja be vásárlás során és tünteti föl a rendelési összesítőben.   

  • VÁSÁRLÁSI UTALVÁNY

Személyre szabható ajándék, ahol az Ajándékozott, maga választja ki milyen terméket szeretne magának vásrolni. Az ajándékutalvány 5.000,- 10.000,- 25.000,- 50.000.- és 100.000,- Ft vagy akár egy általunk választott egyedi értékben is megvásárolható. Az utalványt a Vásárló a pénztárban vásárláskor tudja felhasználni.

Az ajándékutalvány megvásárlását követően e-mailben egy egyedi kupon kódot küldünk. A megküldött kuponkódot a vásárlást követően a fizetéskor kell megadni, mely levonásra kerül a redelési összesítőből. Az utalvány a vásárlástól számított 2 éven belül használható fel, további korlátozások és megkötések nélkül, tehát egyéb kedvezményekkel is összevonható, nem névre szól, szabadon átruházható.

  • Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

A kuponok nem járnak le, nem veszítik el értéküket, korlátlan ideig partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

 

  1. rendelések feldolgozása és visszaigazolása

A megrendelések feldolgozása 24 órán belül történik. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk (Ünnepi nyitva tartás esetén, legkésőbb az első munkanaptól számítva). A rendelés feladását követően a Vásárló egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, amelyet a webáruház szoftvere azonnal, értesítés formájában küld ki a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! A Szolgáltató a beérkezett megrendelést, haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül elektronikusan visszaigazolja, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-maillel történik és a termék elérhetőségét illetve a várható szállítási időpontot erősíti meg, ezzel adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 24 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni).  A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (ugyfelszolgalat@designmarket.hu vagy hello@designmarket.hu telefon: +36 70 369 2033).

 

  1. vitás kérdések

A Szolgáltató és a Vásárló vállalja, hogy a jelen szerződés alapján köztük vitássá váló kérdéseket elsősorban békés módon, egymás között, írásban (e-mailben), valamint ha szükséges szóbeli egyeztetés és tárgyalás útján igyekeznek elrendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

 

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Az oldal tetejére